Hyvää huomenta ja kivaa alkavaa viikkoa!
Koulusta päästiin syyslomalle täksi viikoksi ja eilen matkustin Mikkelistä Jyväskylään lomaa viettämään. Loma on kyllä melko työntäyteinen ja viikko alkaakin heti tänään työn merkeissä - iltavuoro tiedossa! Vähän kyllä jännittää mennä töihin usean kuukauden tauon jälkeen, osaakohan sitä tehdä enää mitään? onneksi on tuttu työpaikka ja siellä toivottavasti edes muutama tuttu ihminen.. :)
Muutaman viikon päästä pääsen koiravahdiksi, kun kaksi karvanaamaa saapuu kylään <3

Kommentit